Vrátenie tovaru a reklamácia

 
REKLAMÁCIA TOVARU
V prípade podania reklamácie, zvoľte vyššie druhé okienko REKLAMÁCIA v platforme Retino a postupujte podľa pokynov. Prevedieme vás postupne celým rýchlym a efektívnym on-line procesom podania reklamácie. Platforma Retino vám dokonca umožní objednať si spätnú dopravu. Nie je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis. Všetko vyriešite sami z pohodlia vášho domova v priebehu len pár minút. Rovnako vyplňte toto okienko v prípade, keď ste obdržali neúplnú objednávku a chyba sa stala na našej strane.
 
  
VRÁTENIE TOVARU (ODSTÚPENIE OD ZMLUVY)
Pokiaľ si prajete tovar vrátiť, zvoľte vyššie prvé okienko VRÁTENIE TOVARU v platforme Retino a postupujte podľa pokynov. Prevedieme vás postupne celým rýchlym a efektívnym on-line procesom podania vratky. Platforma Retino vám dokonca umožní objednať si spätnú dopravu. Vyplňte v prípade, že nám tovar chcete z akéhokoľvek dôvodu poslať späť a my vám vrátime peniaze. Môže sa jednať o celú objednávku, no rovnako môžete vrátiť len jej časť. Nevhodná veľkosť, farba, dizajn,... Na vrátenie tovaru máte zo zákona 14 dní od doručenia objednávky. Nie je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis. Všetko vyriešite sami z pohodlia vášho domova v priebehu len pár minút. V prípade vratky, prosím, nezabudnite, že vrátený tovar musí mať pôvodné štítky, balenie, nesmie byť nosený, niesme byť špinavý ani poškodený. V opačnom prípade vám nebudeme môcť vrátiť peniaze a takýto tovar späť nepreberieme.
 
 
VÝMENA TOVARU
Mrzí nás to, no výmena tovaru už z logistických dôvodov nie je možná. Pokiaľ potrebujete inú veľkosť, farbu, strih,... je potrebné nám tovar vrátiť (postupujte podľa pokynov vyššie ku vráteniu tovaru) a zároveň si vytvoriť novú objednávku s požadovanou veľkosťou, farbou, strihom,... 
 
 
POSTUP PRI VRÁTENÍ/REKLAMÁCII TOVARU
1. V platforme Retino si zvoľte svoju požiadavku a pokračujte ďalej podľa pokynov vyplnením elektronického formuláru. Práve vďaka
    službe Retino už nie je potrebné viac vyplňovať a tlačiť formulár na vrátenie tovaru. A rovnako nie je potrebné kontaktovať náš
    zákaznícky servis. Všetko vyriešite sami z pohodlia vášho domova v priebehu len pár minút. 
 
2. Zásielku poriadne zabaľte. V prípade vratky, prosím, nezabudnite, že vrátený tovar musí mať pôvodné štítky, balenie, nesmie byť
    nosený, niesme byť špinavý ani poškodený. V opačnom prípade vám nebudeme môcť vrátiť peniaze a takýto tovar späť nepreberieme. 
 
3. Platforma Retino vám dokonca umožní objednať si spätnú dopravu. V ponuke Retina je kuriérska spoločnosť GLS, ktorá od vás
    prevezme balík priamo na zvolenej adrese, nemusíte nikde chodiť. Pokiaľ však nechcete využiť ponúknutý spôsob dopravy, zvoľte v
    procese spätnej dopravy možnosť "vlastná doprava". 
 
4. Pri "vlastnej doprave" máte nasledovné možnosti odoslania spätnej zásielky: 

 

  • osobne odniesť zásielku na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne a nahlásiť náš ID kód pre spätnú logistiku: 92855305. Zoznam pobočiek nájdete tu: https://www.packeta.sk/pobocky. Obsluha vám vytlačí  štítok, ktorý nalepíte na zásielku a odovzdáte do prepravy, rovnako dostanete aj potvrdenie o prijatí zásielky. Na mieste nič neplatíte. Poštovné v hodnote 2.50eur vám bude odpočítané z hodnoty tovaru, ktorú vám máme poslať späť. Využitím tejto služby automaticky súhlasíte s odpočítaním sumy 2.50eur za jednu vrátenú zásielku od sumy na vrátenie peňazí za vrátený tovar. 

 

alebo 

  • osobne odniesť zásielku na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne a využiť službu Medzi nami. Pri tomto spôsobe vrátenia tovaru uhrádzate poštovné priamo cez aplikáciu Zásielkovne a za vrátený tovar vám bude poslaná plná hodnota vratky. Viac informácií o službe Medzi nami nájdete tu: https://www.packeta.sk/odoslanie

 

alebo

  • osobne odniesť zásielku na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty. Odporúčame podávať zásielky s podacím lístkom, aby ste v prípade straty zásielky mali trasovacie číslo, vďaka ktorému bude zásielka vyhľadateľná. V opačnom prípade vám nebudeme mať na základe čoho vrátiť peniaze za vratku v prípade, že sa zásielka stratí. Zásielky na dobierku nepreberáme. Cenník Slovenske pošty nájete tu: https://cennik.posta.sk 

   Spätné zásielky posielané Slovenskou poštou nám adresujte na túto adresu:  

   Swiss Point s.r.o. pre ActiveKids s.r.o., Diaľničná cesta 2, Areál Prologis, Building DC2, Gates 22-24, 903 01 Senec, Slovensko 

   

 

Pokiaľ potrebujete s registráciou vratky /reklamácie predsa pomôcť, neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis:

kontaktná osoba: Mgr. Ivana Kukanová

e-mail: objednavky@activekids.sk 

tel.kontakt: +421 903 201 019 

pracovný čas: PO - PIA 8:00 - 16:00 

 

Vypisovanie a tlačenie formuláru na vrátenie/reklamáciu tovaru už nie je viac nevyhnutné. Všetky potrebné informácie získame po vašom evidovaní prípadu využitím platformy Retino. Pokiaľ si formulár predsa prajete stiahnuť a vytlačiť, nájdete ho tu:  v PDF formáte alebo DOCX formáte